План самоосвіти
асистента вчителя 4-го класу Олександрівської філії Опорного закладу пирятинської загальноосвітньої школи №6 І-ІІІ ступенів Пирятинської міської ради Полтавської області
Самойлік Віти Олександрівни
Тема: Розвиток пізнавальних процесів засобами ігрової діяльності з використанням методу Марії Монтессорі
Мета:
- ознайомитися із загальним розвитком пізнавальних процесів учня;
- ознайомитися з основними засобами розвитку пізнавальних процесів;
- навчитися застосовувати засоби ігрової діяльності з використанням методу Марії Монтессорі для розвитку пізнавальних процесів учня;
- розширити загально педагогічні та психологічні знання з метою удосконалення методів навчання та виховання учнів.
ЗМІСТ САМООСВІТИ
1. Вивчення законодавчих та нормативно-правових документів
- Закон "Про освіту"
- Закон "Про загальну середню освіту"
- Національна доктрина розвитку освіти
- Новий Державний стандарт середньої освіти
- Нормативно-правова база з питань інклюзивного навчання
2. Вивчення науково-методичних документів
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.
- Ознайомлення з методиками виховання Марії Монтессорі
- Вивчення методичних рекомендацій асистенту вчителя щодо розвитку пізнавальних процесів учня.
3. Вивчення методичної та фаховувої літератури
- Статті у фахових журналах
- Ознайомлення з новинками мережі Інтернет
- Ознайомлення із методичною літературою для асистента вчителя
- Перегляд інформаційних презентаій для асистента вчителя в інклюзивному класі
4. Розвиток та вдосконалення навичок
- Створення занять загального розвитку пізнавальних процесів учня
Немає коментарів:
Дописати коментар