Шукати в цьому блозі

понеділок, 23 березня 2020 р.

Як виникла писемність? П.Утевська "Гості з далеких берегів"(продовження). Поділ тексту на частини. Переказ змісту твору за планом.

ПАОЛА УТЕВСЬКА. ГОСТІ З ДАЛЕКИХ БЕРЕГІВ (Скорочено) - Твори з науковою інформацією - У КРАЇНІ ЗНАНЬ

Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Паоли Утевської; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; продовжити ознайомлення з науково- художніми оповіданнями; вчити аналізувати прочитане, переказувати за поданим планом; розвивати зв'язне мовлення учнів, творчу уяву, допитливість; виховувати любов до пізнання нового.

Ви можете переглянути матеріали до теми:
http://chl.kiev.ua/pub/Publication/Show/620
http://www.chl.kiev.ua/95/WRITER/Utebd.htm

Перевір себе:
https://naurok.com.ua/test/literaturne-chitannya-paola-utevska-gosti-z-dalekih-beregiv-skorocheno-34094.html
https://naurok.com.ua/test/paola-utevska-gosti-z-dalekih-beregiv-55206.html


– Перекажи зміст тексту за планом (першим пунктом, чи другим або третім).
– Доведіть, що прочитаний твір – науково-художнє оповідання.
ПЛАН
1. Незвичайний ліс на малюнку зацікавив Костика:
А) хлопчик хоче побачити цей ліс;
Б) Костик дізнається про кімнатні квіти.
2. Дідусь розповідає Костикові про Індію:
А) в Індії не буває морозів;
Б) у джунглях росте родич фікуса;
В) на листках фікуса можна писати.
3. Розповідь дідуся про виникнення писемності:
А) в Єгипті росте папірус;
Б) писемність єгиптян;
В) греки винайшли пергамен;
Г) винахід китайця Цай Луня;
Г) виготовлення сучасного паперу.

Немає коментарів:

Дописати коментар