Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 27 березня 2020 р.

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними.

Мета. Вчити учнів ділити багатоцифрові числа на круглі двоцифрові числа; удосконалювати вміння розв’язувати рівняння, задачі з буквенимиданими.
Зміст уроку
І. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Обчисли
11520:30   192400:400
2. Усні обчислення.
А) Виконання завдання № 902 (1, 2).
Б) Задача.
Коли в бочку влили 40 л води, то заповнили п’яту її частину. Скільки літрів води вміщує ця бочка?
3.  Задача.
Швидкий поїзд проїхав 960 км за 6 год. За скільки годин подолає цю відстань легковий автомобіль, якщо його швидкість становить?
1) Задача.
З одного населеного пункту одночасно в протилежних напрямах виїхали два автобуси. Швидкість першого автобуса 70 км/год, другого – 90 км/год. Яка відстань буде між ними через 5 год?
II. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення ділення на двоцифрове число (за № 903 (1)).
2. Первинне закріплення.
Учні знаходять частки з коментуванням.
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквенный даними (№№ 902 910)
– Перевірте результати ділення дією множення.
3. Закріплення вивченого.
А) Виконання завдання № 903 (2).
Б) Виконання завдання № 904
В) Розв’язування рівнянь
Фізкультхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
III. Розвиток математичних знань.
1. Робота над задачами.
А) Задача № 906.
Короткий запис задачі:
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквенный даними (№№ 902 910)
Запишіть і поясніть.
150 • (30 – 18) = 150 • 30 – 150 • 18.
Учні переконуються, що способи розв’язування задачі грунтуються на двох способах множення числа на різницю.
2. Самостійна робота.
Варіант 1
1) Обчислити:
24420 : 60           39200 : 80 
17250 : 50           25500 : 30 
2) Скласти вираз і знайти його значення.
Від числа 2480 відняти Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквенный даними (№№ 902 910) його.

IV. Підсумок уроку.
Розв’язати рівняння (з коментування).
Х • 90 = 3600 х : 90 = 900

Немає коментарів:

Дописати коментар